Skip to main content

Borgmester indvier Dronningebænk ved gadekæret i Karlebo

8. august 2022

Der var fremmøde fra Karlebo Landsbylaug, Karlebo IF, Fredensborg Byråd og sågar gæster fra Viborg, da en af de fem granitbænke, som var gave til Dronning Margrethe i anledning af hendes 50 års regentjubilæum.

Der var fremmøde fra Karlebo Landsbylaug, Karlebo IF, Fredensborg Byråd og sågar gæster fra Viborg, da en af de fem granitbænke, som var gave til Dronning Margrethe i anledning af hendes 50 års regentjubilæum.

Borgmester Thomas Lykke Pedersen holdt en god indvielsestale, dækket blev kastet af og der blev taget selfies og pressefotos i et væk på den 500 kg tunge bænk, der var trængsel.

Bænke står lige ved gadekæret i Karlebo Landsby, tæt på den smukke gamle Karlebo Kirke.

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.

Lyt til netradio