Ild i lastbil spærrede Benediktevej
Tirsdag eftermiddag var Benediktevej i Fredensborg spærrer at diverse udrykningskøretøjer. Baggrunden for opbuddet af brandbiler med mere, skyltes ild i en lastbil. Benediktevej var spærret lige ved Benediktehjemmet, men det var altså ikke her, at der var brand.
Tirsdag eftermiddag var Benediktevej i Fredensborg spærrer at diverse udrykningskøretøjer. Baggrunden for opbuddet af brandbiler med mere, skyltes ild i en lastbil. Benediktevej var spærret lige ved Benediktehjemmet, men det var altså ikke her, at der var brand.
Iflg. odin.dk modtog Nordsjællands Brandvæsen alarmen kl. 13:49:02 og her forløb det at der var tale om en lastbil/bus. Det er dog siden bekræftet at der var tale om en lastbil.
I følger oplysninger på facebook, opstod branden i en af Fredensborg Forsyning skralebiler på grund af at nogen havde smidt en trykflasker ud med sit affald.
.
Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.