Kom med til frøindsamling
Hvis du er interesseret i at høre om den kommende natur i Nivå Bymidte, lære om lokale arter og være med til at indsamle frø, der skal plantes ud i bymidten, skal du komme til frøindsamling søndag den 21. august kl. 14 til 15.30.
Hvis du er interesseret i at høre om den kommende natur i Nivå Bymidte, lære om lokale arter og være med til at indsamle frø, der skal plantes ud i bymidten, skal du komme til frøindsamling søndag den 21. august kl. 14 til 15.30.
Vi mødes på naturlegepladsen i Lergravene ved Sølyst Alle. Her kan du møde en af de biologer, der arbejder på bymidteprojektet, som vil fortælle om projektet og vejlede i frøindsamling.
Sammen skal vi samle frø ind fra den lokale natur, som skal plantes ud i den ny bymidte.
Tag praktisk tøj på.
Det kræver ingen tilmelding at deltage, men hvis du har spørgsmål til arrangementet, er du velkommen til at skrive til
Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.