25 års jubilæum ved brandvæsenet i Fredensborg
Mandag 1. august blev Olav Bruun Andersen hædret ved en reception på Fredensborg Brandstation.Omkring 100 gæster deltog da borgmester Thomas Lykke Pedersen overrakte et diplom og en fin kongelig medalje i anledningen af 25 års jubilæet.
Mandag 1. august blev Olav Bruun Andersen hædret ved en reception på Fredensborg Brandstation.Omkring 100 gæster deltog da borgmester Thomas Lykke Pedersen overrakte et diplom og en fin kongelig medalje i anledningen af 25 års jubilæet.
Udover en tale fra borgmesteren, talte desuden brandchef Claus Larsen, som iøvrigt satte den fine medalje på Olavs uniform.
Udover jobbet som brandmand i Fredensborg, har Olav B. Andersen i den samme periode stået for depotet med hjælpemidler til kommunens borgere, et job som foregår i fællesskab med Helsingør Kommune.
Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.