På besøg hos Dronningen
I dag - mandag den 7. januar - var den såkaldte Fredensborg Delegation i audiens hos Dronningen. Besøget foregik vanen tro på Christiansborg Slot.
I dag - mandag den 7. januar - var den såkaldte Fredensborg Delegation i audiens hos Dronningen.
Borgmester Thomas Lykke Pedersen ønskede på Fredensborg Delegationens vegne Hendes Majestæt og den kongelige familie et godt og lykkebringende nytår.

På billedet ses borgmester Thomas Lykke Pedersen med 1. viceborgmester Ulla Hardy-Hansen, sognepræst Hedda Salomonsen og sognepræst Jon Skjold Henriksen til venstre. På borgmesterens højre side står 2. viceborgmester Mie Stattau, kommunaldirektør Kim Herlev Jørgensen og slotsforvalter Bjarne Højgaard Jensen.
Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.