Skip to main content

Nyt familienetværk er nu i gang i Humlebæk

20. marts 2021

Familienetværk Humlebæk havde en skøn opstart onsdag d. 17. marts. Det var dejligt at kunne være sammen, både for børn og voksne, siger projektleder Cindy Nilsson.

Familienetværk Humlebæk havde en skøn opstart onsdag d. 17. marts. Det var dejligt at kunne være sammen, både for børn og voksne, siger projektleder Cindy Nilsson.

De nye netværk er for alle mennesker, der måtte savne et varmt og støttende fællesskab i en ellers presset hverdag. Vi hygger os, laver aktiviteter for store og små og spiser dejlig mad sammen, forklarer hun.

Netop et godt og rummeligt fællesskab er tanken bag Humlebæk Familienetværk. Netværket er et gratis tilbud til familier og enlige og er et partnerskab mellem Strandvejskirken i Humlebæk og Blå Kors Danmark.

Netværket mødes onsdage i ulige uger fra kl. 16.00-19.00 i Strandvejskirken på Humlebæk Strandvej 54, og det er gratis at deltage.

Næste gang er onsdag d. 31. marts. Man kan tilmelde sig på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.

Lyt til netradio