Skip to main content

Sommerunderholdning i Louisiana-parken

24. juni 2020

Louisiana fejre sommeren med to arrangementer i museums-parken søndag den 5. juli 2020. Klokken 12.30 optræder Silje Okking med børnejazz, og kl. 15.00 er der klezmermusik med bandet ”Klezmofobia”.

Louisiana fejre sommeren med to arrangementer i museums-parken søndag den 5. juli 2020. Klokken 12.30 optræder Silje Okking med børnejazz, og kl. 15.00 er der klezmermusik med bandet ”Klezmofobia”.

Silja Okking er sangskriver, musiker, skuespiller og vært på DR´s børnekanal Ramasjang - søndag den 5. juli kl. 12.30 kan man møde hende i parken på Louisiana.

Hun går på opdagelse i jazzens forunderlige verden, synger børneklassikere med jazzet twist akkompagneret af Kaspar Jolin på guitar – og børn og deres familier kan lytte, danse og synge med.

Klokken 15 – også søndag den 5. juli – spiller bandet Klezmofobia – Bjarke Kolerus, klarinet, Ole Reimer, trompet, Andreas Ugorskij, guitar, Jesper Lund, basbalalaika, Jonatan Aisen, trommer og Channe Nussbaum, sang – klezmer, den østeuropæiske jødiske folkemusik, der smiler med det ene øje og græder med det andet.

En sommersøndag i parken på Louisiana for hele familien. Man kan læse mere på www.louisiana.dk 

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.

Lyt til netradio