Skip to main content

Forår, faner og fletninger i Fredensborg hallen

27. marts 2022
Endelig kunne Fredensborg Gymnastikforenings gymnaster vise deres kunnen. I Fredensborghallen var der i dag forårsopvisning med alt hvad den kunne trække af søskende, forældre, bedsteforældre og venner på de fyldte stolerækker.

Endelig kunne Fredensborg Gymnastikforenings gymnaster vise deres kunnen. I Fredensborghallen var der i dag forårsopvisning med alt hvad den kunne trække af søskende, forældre, bedsteforældre og venner på de fyldte stolerækker.

Det hele gik som smurt. Det ene hold afløste det andet og der blev jublet og klappet fra gang til gang. Børnene var spændte. For nogen var det første opvisning og det kan godt give et sug i maven.

Der var indmarch og udmarch med de flotte foreningsfaner. Der blev uddelt 5, 10 og 15 årstegn og der var gaver til dem der havde udrettet noget i løbet af året. Bestyrelsen fik også store klapsalver for indsatsen.

Den lokale Shelltank havde opstillet en 7eleven bod udenfor hallen, så der kunne tankes mad og drikke.

Tak til Fredensborg Gymnastikforening for en helstøbt indsats hele året.


Tekst af Per Frost fra hans Facebook, gengivet her med tilladelse

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.

Lyt til netradio