Skip to main content

Efterårsudstilling hos Kunstforeningen for Humlebæk og omegn

19. september 2021

Lørdag den 25. september klokken. 1100 – 1300 er der fernisering på kunstforeningens efterårsudstilling på Humlebæk Bibliotek. Efterårsudstillingen er Kunstforeningens for Humlebæk og Omegns tilbud til de mange dygtige kunstnere blandt medlemmerne og andre kunstnere i nærområdet. I år er der 20 aktive kunstnere med.

Lørdag den 25. september klokken. 1100 – 1300 er der fernisering på kunstforeningens efterårsudstilling på Humlebæk Bibliotek. Efterårsudstillingen er Kunstforeningens for Humlebæk og Omegns tilbud til de mange dygtige kunstnere blandt medlemmerne og andre kunstnere i nærområdet. I år er der 20 aktive kunstnere med.

Følgende udstiller:
Annette Kold - Kis Bonde - Lis Engel - Anni Rosenhøj - Annie Brostrøm - Inge Dreyer - Jette Junget – Anne Mette Jørgensen - Mogens Aasvang – Brit Salver – Christian Hansen – Elizabeth Vonsild – Kirsten Møller – Jens Georg Møller – Annelise Jarvis Hansen – Jytte Stetter – Inge Bonde – Hjørdis Lorenzen – Stig Guldhammer – Hanne Winther Nielsen

Udstillingen kan ses indtil den 8. oktober 2021.

Foreningens næste arrangement er foreningens 40 års fødselsdagfest, som fejres med et års forsinkelse sønlørdag den 23. oktober klokken 1300 på på Humlebæk Bibliotek.

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.

Lyt til netradio