26. september 2012
På et byrådsgruppe møde søndag, har Venstres gruppeformand, Carsten Wulff, meddelt at han ikke genopstiller som borgmesterkandidat ved det kommende kommunevalg.
Det har været en svær beslutning. Man går jo ind i politik for at få indflydelse. Jeg har gerne ville stå i spidsen for Venstre – og helst som borgmester.