7. februar 2022
Efter fin succes med stor tilstrømning til de to første koncerter i orgeltrilogien, inviterer Nivå Kirke nu til den sidste koncert på søndag den 20. februar kl. 15, hvor organist Allan Rasmussen, Frederiksborg Slotskirke, Hillerød, er på orgelbænken.