6. januar 2022
Den 5. marts 2022 starter Fredensborg Kommune, et nyt forløb af Rigtige mænd i naturen op, så det er nu, du skal holde dig til, hvis du vil med på holdet. Rigtige mænd i naturen er et tilbud til mænd, der ønsker en bedre fysisk form, naturoplevelser, mere energi og måske et par kilo mindre på sidebenene, men som synes det er svært at komme i gang på egen hånd.