Skip to main content

Fredensborg er højst sandsynligt fortsat rød

16. november 2021

Mandatfordelingen efter kommunalvalget er klar. Det endte 14-13 til Thomas Lykke Pedersen og Socialdemokratiet trods tilbagegang. 

Venstre åbner op for samarbejde og kan godt pege på Thomas Lykke Pedersen.

Mandatfordelingen efter kommunalvalget er klar. Det endte 14-13 til Thomas Lykke Pedersen og Socialdemokratiet trods tilbagegang. 

Til Radio Humleborg udtaler Venstres Lars Søndergaard, at han godt kan se sig selv i samarbejde med Thomas Lykke Pedersen. Hør interviewet her: Lars Søndergaard stiller ikke op som V´s spidskandidat i 2025

Mandatfordelingen:

Rød blok inkl. (R)

8 Socialdemokratiet
3 De radikale Venstre
2 SF
1 Enhedslisten

14 mandater

Blå blok

7 Det konservative folkeparti
5 venstre
1 Nye Borgerlige

13 mandater

 

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.

Lyt til netradio