Skip to main content

Sund i naturen

19. august 2022

Fredensborg kommune tilbyder et motionsforløb under overskriften Sund i naturen. Det afvikles over 10 mødegange à 2 timer, og det er nu man skal tilmelde dig hvis man vil med på holdet. Det hele foregår udenfor i naturen, det er gratis at deltage og der er plads til 16 deltagere på holdet.

Fredensborg kommune tilbyder et motionsforløb under overskriften Sund i naturen. Det afvikles over 10 mødegange à 2 timer, og det er nu man skal tilmelde dig hvis man vil med på holdet. Det hele foregår udenfor i naturen, det er gratis at deltage og der er plads til 16 deltagere på holdet.

Opstart er onsdag den 7. september 2022 kl. 10.00. Derefter er det hver onsdag kl. 10. - 12. frem til den 16. november. Dog ikke i uge 42. De første gange mødes holdet ved bålhytten i Dageløkke Skov, Nivå. Yderligere mødesteder oplyses undervejs.

Det går ud på følgende:

- Motion så du kan fastholde funktionsevne og opnå fysisk velvære.
- Ny viden om natur, og ideer til egne hverdagsture og motionsmuligheder efter forløbet.
- Introduktion til naturen som rum for restitution og afslapning.
- Smagsprøver på udvalgte foreningsaktiviteter
- Bålkaffe og hyggeligt samvær med andre i samme situation

For at kunne deltage på holdet skal du være i stand til at gå over 1 km. ved egen hjælp uden pauser. Personer bosiddende i Fredensborg Kommune har fortrinsret.

Det er gratis at deltage, men tilmelding og en forsamtale er nødvendig. Ønsker man at deltage, kontakt projektleder Anne-Lene Haarklou Hansen på tlf. 41 21 81 90 eller mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

 

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.

Lyt til netradio