Snoren blev klippet til Fredensborgs port mod Kongernes Nordsjælland
Fredag formiddag blev Under Kronen i Fredensborg indviet. Stedet fungere fremover som vaffelhus, udstillingslokale, turistinformation og som kommunens Port ind i nationalpark Kongernes Nordsjælland.
Fredag formiddag blev Under Kronen i Fredensborg indviet. Stedet fungere fremover som vaffelhus, udstillingslokale, turistinformation og som kommunens Port ind i nationalpark Kongernes Nordsjælland.
I udstillingslokalet kan man se de flotte plancher om slottets og byens historie - og læse mere om nationalparken Kongernes Nordsjælland.
Udstillingen er åben i hele Vaffelhusets åbningstid - så der er god mulighed for at kombinere besøget med en lækker is.
Det var Lars Simonsen, formand for Plan-, Trafik- og Klimaudvalget, som sammen borgmester Thomas Lykke Pedersen og Per Kølster, formand for Nationalpark Kongernes Nordsjælland, klippede den røde snor til udstillingen.

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.