Skip to main content

Konklusionsworkshop om Generationernes Hus

14. februar 2020

Siden september 2019 har Fredensborg Kommune sammen med lokale interessenter arbejdet med at udvikle Generationernes Hus i den kommende Nivå Bymidte. Og nu inviteres alle interesserede til en konklusionsworkshop onsdag d. 19. februar kl. 17 i salen på Nivå Skole Nord.

Siden september 2019 har Fredensborg Kommune sammen med lokale interessenter arbejdet med at udvikle Generationernes Hus i den kommende Nivå Bymidte. Og nu inviteres alle interesserede til en konklusionsworkshop onsdag d. 19. februar kl. 17 i salen på Nivå Skole Nord.

Her fremlægges en status på de overordnede temaer og konklusioner sammen med rådgivningsvirksomheden Autens.

Dagsorden på borgermødet er:

- Generationernes Hus – byudvikling, tankerne bag og proces
- Vision, sammenhænge og overordnede funktioner i Generationernes Hus
- Det videre forløb

Nogle af emnerne er umiddelbart svømmehal, fitness, privat sundhedshus, nye boliger, nyt kulturhus, nyt plejehjem og ny skole, når man ser på grafikken 

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.

Lyt til netradio