Bilist tog fejl af sin GPS ved Grønholt
Togdriften på Lokalbanen ved Fredensborg har været indstillet i tidsrummet ca. kl. 16-17 fredag eftermiddag. Det skyldtes en bilist, der havde forvildet sig ind på perronen, da man blindt havde fulgt GPS'en. Politiet oplyser at der ikke har været personskade, men blot en chokeret fører.
Togdriften på Lokalbanen ved Fredensborg har været indstillet i tidsrummet ca. kl. 16-17 fredag eftermiddag.
Det skyldtes en bilist, der havde forvildet sig ind på perronen, da man blindt havde fulgt GPS'en.
Politiet oplyser at der ikke har været personskade, men blot en chokeret fører.
Læs mere og se video på Ekstra Baldet dk:
https://ekstrabladet.dk/krimi/bilist-koerte-ud-over-perronkanten-spaerrede-togtrafik/8479373
Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.