14. februar 2020
Rigtige mænd i naturen er et tilbud fra Fredensborg Kommune til dig, der ønsker en bedre fysisk form, frisk luft, naturoplevelser, mere energi og måske et par kilo mindre på sidebenene. Højt humør og et stærkt fællesskab, hvor man hjælper hinanden, er nøgleord i processen.