Skip to main content

Aprilsnar: Det var en and....

2. april 2021

Der bliver nok ingen feriecenter med badeland i Fredensborg Kommune i denne omgang. Torsdagens historie om at Fredensborg Kommune var blevet tilbudt en svømmehal kvit og frit, mod at man ville give tilladelse til et feriecenter med tilhørende badeland, var en aprilsnar - eller en bade-and om man vil. Vi beklager........

Der bliver nok ingen feriecenter med badeland i Fredensborg Kommune i denne omgang.

Torsdagens historie om at Fredensborg Kommune var blevet tilbudt en svømmehal kvit og frit, mod at man ville give tilladelse til et feriecenter med tilhørende badeland, var en aprilsnar - eller en bade-and om man vil.

 

Vi beklager........

 

Læs artiklen her Feriecenter tilbyder Fredensborg Kommune en svømmehal

 

 

 

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.

Lyt til netradio