Skip to main content

Skoleklasse på Fredensborg Skole er sendt hjem

22. oktober 2020

Fredensborg Skoles afdeling på Benediktevej har et tilfælde af Covid19, og derfor er 0.a hjemsendt, indtil der foreligger negative testsvar for elever og personale.

Fredensborg Skoles afdeling på Benediktevej har et tilfælde af Covid19, og derfor er 0.a hjemsendt, indtil der foreligger negative testsvar for elever og personale.

Alle retningslinjer overholdes, og det foregår i tæt samarbejde med Fredensborg Kommune.

I et brev til forældrene på skolen oplyser souschef Lise Lundby at hun er blevet kontaktet af flere, med spørgsmål om sociale arrangementer, der er afholdt og planlægges afholdt i fritiden. I den forbindelse vil hun gerne appellere til, at forældre følger Sundhedsstyrelsens anbefalinger om sociale arrangementer.

 

Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.

Lyt til netradio