Byrådsmøde bliver livestreamet på nettet
På grund af corona-pandemien er det ikke muligt at holde et offentligt byrådsmøde. Men nu giver byr¨det borgerne adgang til at kan kan se med viatuelt. Det sker via en livestream på nettet Det starter præcis kl. 18 på mandag den 27. april 2020.
På grund af corona-pandemien er det ikke muligt at holde et offentligt byrådsmøde. Men nu giver byr¨det borgerne adgang til at kan kan se med viatuelt. Det sker via en livestream på nettet Det starter præcis kl. 18 på mandag den 27. april 2020.
Så vil du lytte med, skal du klikke på det her link https://live.videotool.dk/fredensborg
Hvis der af en eller anden årsag er udfald eller streamingen stopper, skal du trykke F5 i browseren for at genindlæse siden.
Passer tidspunktet dig dårligt, så kan du indtil 24 timer efter mødets afholdelse se det hele her på www.fredensborg.dk/politik
Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.