4. maj 2021
Søndag den 16. maj kl. 15 i Nivå Kirke, afvikler kirkens egen organist, Peter Brenøe Lange, den første orgelkoncert i forbindelse med orgeltrilogien, der omfatter 3 orgelkoncerter med 14 dages mellemrum. Den 30. maj er Roskilde Domkirkes nyansatte organist, Bine Bryndorf, på orgelbænken, og søndag den 13. juni gælder det Professor Ulrik Spang-Hanssen, fra Det Jyske Musikkonservatorium i Århus.