4. oktober 2021
De historiske møllers venner fra Fredensborg Møllelaug åbner Fredensborg Kommunes to fredede møller i efterårsferien, så alle kan se hvordan en kornmølle ser ud inden i og hvis vejret tillader det, er man altid velkommen til at spise medbragte frokost eller efterrmiddagskaffe på møllebakkerne, hvor der er borde og bænke, samt en herlig udsigt over omegnen.